Ritva-Marie och Orken

Ritva-Marie var förbi med sin bästis Åke. Det är synd om Ritva-Marie. Hon lider av kronisk jag-har-en-rosa-badring-fastlimmad-i-nyllet-syndromet. Men hon är glad ändå!


Pjoltas måste skriva musik. Men orkar inte riktigt. Det finns för en gång skull för många ord som behöver joddlas ut och skrivas. Men orken finns inte här just nu. Jag fick faktiskt ett vykort ifrån orken. Den är på spa i Bergslagen...så förhoppningsvis så kommer orken och jag samarbeta finfint när den kommer tillbaka.
De flesta låtar handlar om kärlek, svek och jobbiga känslor (klyschigt som Orup?! Ja, fan jag vet!).
Ge mig då något nytt att skriva om! Vad som helst?!..och gärna en förklaring varför!

Kommentarer
Postat av: svenmelander

1. din kärlek till män?

2. din kärlek till mig ? (faller inte i i kategori 1, selfburn)

3. om räkor?

4. om göteborg?

5. om att äta något brunt?

6. om att råna en bank och din apa kör flyktbilen?

7. om att bryta arm?

8. om att flirta i liftkön?

9. om att slåss i liftkön?

10. om att duscha med kalsonger?



tio tips, ena bättre än det tredje ja du hajjar.

skön sömn

2009-04-28 @ 00:24:27
URL: http://allwayswrong.blogg.se/
Postat av: Zoran

-ett bilbatteri

-göteborg

-din kärlek till göteborg

2009-04-28 @ 00:45:29
Postat av: Anonym

Snuskigt? Tycker'u?....Skriv en låt om de'rå :-)

2009-04-28 @ 06:55:42
Postat av: Jonesy

Jag har alltid tyckt att någon borde skriva en låt om mig... Och det borde ju bli ännu mer intressant om personen som skriver låten inte känner mig alls ;P

2009-04-28 @ 11:20:29
URL: http://jonseythekatt.blogg.se/
Postat av: Em

Pjolte skriv en låt till mig ;)

2009-04-28 @ 12:02:33
Postat av: v

Skriv en låt om bloggare...lr....den lokala fyllisen...lr..om Håkan i Färjan..:)

//Virpi

2009-04-29 @ 20:00:36
Postat av: Annelie

Skriv om vad du vill, men kan inte Bob och Ed få ta refrängen?

2009-04-29 @ 23:21:53
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: korven

Känner du också orken?? Hatar hur orken sticker iväg på semester utan att säga till hela jävla tiden.

2009-04-30 @ 14:47:28
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0