Eurovision Song..blabla och Lindell-Vikarby

<-- Där ska jag lägga in en bild troligtvis på mig själv. Då min blogg inte är "personlig" nog. Frågor som ofta ställs till Pjoltas är "Vem är det som skriver?", "Vem är du?" och "Hur ska man förhålla sig till EU-bidragen kontra renskötseln?".
Snart börjar det alla svenskar har längtat efter avmaskningen Melodifestivalen. Medans andra tar fram de rostigaste gamla skridskorna och börjar gnida mot Auortan. Nej, nu ska vi gå in i de här 139 delfinalerna med ett leende på läpparna och i allafall låtsas att det är kul! Ok!?
Finalen ska visst vara i Sovjet Ryssland i år. Kul. Jättekul. De hade ju ett starkt bidrag förra året med Tommy Körberg:

 

Hoppas det ryska bidraget blir lika hot i år!
-
Måste flika in med en underbar kommentar jag fick alldeles nyss från LiNdA:

"Hahaaha, jag hörde precis att Lindell-Vikarby kraschat och tänkte, vafan åker dom SAMTIDIGT???"


Kommentarer
Postat av: Milton

Precis, jag tycker att världen bara går utför...

2009-02-04 @ 23:16:20
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Annelie

Hahaha! Jag röstar på ryssarna om dom kan leva upp till det där!

..och visst fanns det likheter mellan "skogsturken" och Nea. Haha

2009-02-05 @ 07:25:22
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: Anonym

heja sovjet

2009-02-05 @ 09:26:07
Postat av: Anonym

heja sovjet

2009-02-05 @ 09:26:41
Postat av: Pepp

Jag hörde om olyckan på radio och tänkte precis samma sak. Ska du inte börja blogga på Hanky?

Tänkte på dig och Thore. ;)

2009-02-05 @ 11:35:23
URL: http://www.bloglove.se
Postat av: Anna

Du skriver roligt, om än aningen rörigt. Jag har skrattat flera gånger. Du verkar skön du. Synd att du inte har nån bild på dig. Suck, det är väl som vanligt. Roliga snubbar är inte snygga. Men tråkiga dudes, med noll sinne för satir, humor eller dylikt, de är fuckable. Fan, orättvist är ordet.



Peace.

2009-02-06 @ 00:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0