Googla dig själv

...har ont i magen och inget att göra. Googlade därför mig själv och hittade diverse roliga bilder. Många minnen som liksom kommer tillbaka och det är många händelser jag glömt att jag varit med om..
  • Som att jag fick stå emellan Paul och John när vi gjorde omslaget till Sergent Pepper. Det hade jag glömt..vilka tider det var! OjOj..


  • Här var jag på semester i Kina. Jag hade precis handlat lite glasnudlar och soya (sååwaa-saas), men gick som vanligt lite vilse. Oj, vad nära att jag höll på att bli påkörd den där gången. Där låg jag riktigt risigt till som dom säger i Ejschia..åh..haha..knas-kineser!


Trendspanar-Tävlingen (som du hittar precis under detta!) är fortfarande igång. Jag ska kolla om jag kan byta in första priset mot nåt annat..en badboll eller ett Zoo eller nåt..?! Vi får se..

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Råkade slinka in här för att titta runt lite efter att jag varit inne på en blogg där du skrivit en kommentar och blev nyfiken på din blogg. Trevlig, fin och bra blogg du har och hoppas du inte har något emot oväntade besökare. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-19 @ 14:54:07
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: annelie

Hahaha! Så skönt sjuk humor!!!

Helt underbart!



2009-02-19 @ 16:45:23
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHAHA!!! Detta piggade upp efter en skitdag!! :)



Och cash är alltid bättre än check...så rätt så rätt.

2009-02-19 @ 17:23:08
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Plz

du eju wicked =D

2009-02-19 @ 19:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0