Känn er Fitta med dagens gästbloggare

Dagens gästbloggare är fittnessexpert/bodybuilder/powerstepupexpert/dartmästaren Annelie Stendumpf från Bagartorpsringen. Hon är 35 år och har haft en hund, tror hon.



Idag började jag min dag med att vakna ståendes i tomatjuice för att få igång blodcirkulationen i vaderna. Kenneth min sambo hade tejpat upp mig kvällen innan efter vi kört 3 hårda action-pilates pass efter varann.
Efter uppvakningen mixade jag ner 2 kg fågelfrö med risavkok och slängde det sedan i slasken för då va det dags för jogging 12,8 km innan frukost.
Efter 2 km började jag springa baklänges för att få fastare bröst. Luften stöter då inte på snusskuddarna och det motverkar erosion. Och som vi säger på Fettväktarna:

 "Ingen erosion, skapar erektion!"

Fast det kan ju Kenneth drömma om, då man utvecklar järnlösa radikaler när man utbyter kroppsvätskor med varann. Nej, tack vet jag en powerdrink gjord på mixade svisskon, destilerat vatten (för det kan finnas fett i vatten!) en klase kiwisar och lite bubbelplast (bara för smaken). Den drinken tog jag efter frukost, innan Yoga-ju-jutsun som är som vanlig yoga bara de att man attackerar de som är djupast nere i meditationen. Bryter ihop dom tills dom blir azur-blåa i ansiktet.

I eftermiddag ska jag på extreme-peeling i Haninge. Det är alltså min Boxercisetränare Buba som skall släpa mig i ett rep efter sin Volvo 142 ner till Nynäshamn och tillbaka. Efter det blir det ju självklart 2 timmars solarium och 12 km baklängesjogging hem med en cementsäck fasttejpad på bakhuvudet (bra för biceps rövulus!).

Här kommer mitt hemliga recept på en kvällspowerdrink.

  • 2 msk Honung
  • 13 ml Vatten (destilerat såklart, så vi slipper fettet!)

Mixa detta och häll i ett litet glas. Toppa med 1,3 kilo kreatin.

Stay Fitta!
LOVE/
er Annelie Stendumpf


Läs äldre inlägg från gästbloggare här från
pjoltas.blogg.se:



  

Kommentarer
Postat av: virpi

Pjoltas,hälsa din polare svenmelander att byta till

blogg.se.Eller är han rädd för kommentarer?

//Virpi

2009-01-28 @ 22:41:51
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: svenmelander

nej då, inte rädd. bara för lat för att lära mig hur blogg.se fungerar. fast det får man inte säga högt. officiella anledningen är att jag inte vill stödja en reklamsajt. =)

2009-01-28 @ 23:08:51
URL: http://svenmelander.blogspot.com
Postat av: Emmao

sjukt kul ;)

2009-01-28 @ 23:46:56
Postat av: André

Detta var kul

2009-02-03 @ 11:30:00
URL: http://www.metrobloggen.se/henry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0