Tappat och kolera

Har ni tider i era liv då det inte finns nåt riktigt speciellt att se fram emot?
Som barn såg man ju fram emot födelsedagar, skollov, julaftnar och när flourtanten hade gått och så. Nu i vuxna år har man ju sett fram emot helger, semestrar, resor, schyssta skor, kläder och dyra prylar.
Men jag känner att jag är i en sån livssituation nu (lurad och lämnad) att jag har fan inget att se fram emot. Jag längtar inte. Det känns som det är viktigt att ha något att se fram emot, annars tappar man ju livsgnistan, liksom. Just nu vill jag inte resa nånstans. Jag vill inte fylla år eller ha nån uppmärksamhet. Jag behöver inte mer dyra prylar och klädmässigt så klär jag mig just nu bara för mig själv och krogen går just nu bort då jag blir obarmhärtligt jävla ledsen av att dricka alkohol. Och klyschan "Träffa nya intressanta personer" intresserar mig inte. Ödsla tid på nån som visar sig vara en jävla svikare. Nej, jag orkar inte chansa ens..
Det enda projekt som jag ser fram emot nu är att min bok ska komma ut på Vulkan, så mina närmast sörjande får min sinnessjuka i pocketform... På Spåret är ju kul..det kan man ju se fram emot *suck*.
Ska nog skriva en -Se fram emot lista- tills imorrn..

Nu ska jag ta reda på vilket som egentligen är värst: Pest eller Kolera?
Sov så jävla gott och sorry om detta inlägg inte var så kul..ni kan ju alltid hoppa över just detta inlägg och läsa mina gästbloggare istället.  


Om nån har en "Spotify invitation token" över. Maila mig då. Please!

Kommentarer
Postat av: virpi dahl

Halloj.

Jag har två frågor.

1,Hur långt har du kommit med bokprojektet?

Har du haft kontakt med Vulkan?

(Jag vill nämligen ge ut en barnbok)



2,Vad i helvetet är spotify?

Om du går in på Johan bitar (bloggen jag rek.)

så tror jag att han har en sån att dela ut...



//VIrpi

2009-01-30 @ 08:38:32
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: virpi

Jag är jättenyfiken ang din bok.Om det blir av ngt så kan du väl säga till!!

//Virpi

2009-01-30 @ 18:14:17
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0