Bönderna gifter sig och XLR-kabeln

Det ska aldrig vara riktigt bra. Nu när man väl har bytt blogg-urmoder, så visar det sig att man inte kan blogga från mobilen på blogg.se. *Grr, spott, fräs*. Jaja skitsamma. Jag orkar inte byta igen.
Idag var en lång dag. Nä, nu ljög jag. Mornarna är ju aldrig långa. Om det nu finns någon slags gud som har kontroll över våran tid här nere på jorden. Så kickar han fanimej tidens lilla butt på morgonkvisten. Alltid ska man få bråttom om man än går upp timmar och åter timmar innan man behöver. Så jävla sorry då försäkringsbolaget och mannen i affären som skulle fixa en XLR-kabel till mig: Förlåt. Det var tidsguden som smetat senap i röven på alla klockor i världen, så jag hann inte idag… ses imorron though..

Såg ni "bonde söker fru"  Magnus som gifte sig med Emma. HUUVÄÄ vad fint det var! Jag ger det dock högst 3 år. Emma är 23 år och tjejer har en tendens att bli dumma i huvudet knasiga vid 25-27 års ålder. Denna analys bygger jag på mina senaste fem helt bortkastade och meningslösa år. Nog sagt om det... Följ min blogg med bloglovin



 

Kommentarer
Postat av: virpi

ok,nu prenumerar jag!

2009-01-27 @ 20:05:41
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0