Utmaning och Dagens Outfit

Har fått en utmaning av Virpi
Ta fram bilden nummer sex som ligger i mapp sex.
Utmana sedan sex andra personer.
Här kommer den!



Bilden tog jag i början av december lite före kl 08:00. Detta är Drottninggatan. My heart, my home and the gata jag på (jag jobbar inte på gatan..man säger så bara. Nej, Pjoltas är inte gatflicka). Det borde vara Sveriges största shoppinggata och den är ta mig fan aldrig folktom.
När jag kollade över mina foton så föreställer de oftast personer (ca 67%), Vyer (ca 30%) och Makrobilder (ca 3%). Nu hade vi lite tur att det blev en bild (nästan..) utan människor på. Så slapp jag fråga om lov.

  • Jag ska utmana några andra bloggar på måfå från Pinglistan på Bloggportalen:
  1. Leonnoah
  2. Selli
  3. Noscarlett
  4. MellanEllan
  5. Claesen
  6. Mellan rosor och skit


Oj..Nu lyckades jag trycka på nåt kommando på tangentbordet, så nu fortsätter all text att vara kursiv..jag får inte bort det...vaffan...Vänta..
Om jag trycker här då? #1111111
Ctrl+k... nähä.. "(=# k
kkkkk
Jaja ni får leva med det...

Dagens Outfit:
En jävla massa kläder.. Jag har febern.
 

Kommentarer
Postat av: MD

Jag tror att jag älskar dej!!!! Jag länkar om det är okej.. detta måste jag följa! PÖZZ

2009-01-31 @ 14:32:02
URL: http://www.mellanskitochrosor.se
Postat av: Annelie

Mmm.. STHLM är underbart vackert.

2009-02-01 @ 20:16:07
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0