EXPEDITION ROBINSON -FINALEN-




Det gick inte längre... Expedition Pjoltasson är avslutad. Olsson på 2:an röstade ut mig! (Om ni inte hajjar vad detta handlar om. Läs inlägget här under!).
Olsson hade en pakt sa han (troligtvis med svenmelander den rygghuggaren). Det gjorde inget. Fem hela timmar utan föda gjorde mig galen. Jag svettades och mina hungerdrömmar kom oftare och oftare. I slutet längtade jag till och med efter gorgonzola (en omklädningsrumsdoftande ost som smakar precis lika illa som den doftar). Jag började att kalla mig för Marie-Louise och jag dansade med en purjolök sjungandes "Take me to your Heaven".. Jag fick lov att bryta.

Nu är jag tillbaka i civilistationen och nu blir det vin, kvinnor och sång med allas vår fina Ernst..





Kommentarer
Postat av: EMO-KID

fick du tag i skatan? jag tror min syrra känner dej

2009-03-11 @ 00:25:07
Postat av: Annelie

Haha! Ja det var tråkigt att höra. Du som kämpade såå tappert!

2009-03-11 @ 06:39:18
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: Tess

Oj vilka 5 jobbiga timmar! Jag hoppas verkligen att du klarade dej utan större men. Fruktansvärd historia och jag kan inte sluta att fundera på:

Hur i helsike orkade du med? Vilken styrka vilken kraft!!! Hoppas du fått mycket vin,sång och kvinnor nu när detta elände är slut :)

2009-03-11 @ 09:39:14
URL: http://www.mellanskitochrosor.se
Postat av: martin

Så jävla bra sicka brudar!!

2009-03-11 @ 20:29:59
URL: http://www.presidentenrcmc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0