Facebook = Sovjet ?

Jag är sjukt kluven (..sa Marie Antoinette) till Facebook. Man kan bli PUFFAD Facebook. Jag hatar att bli puffad på. Jag gillar inte köer, trånga tåg och bussar, Ryssland, publikhav och andra ställen man kan bli puffad på. Därför kanske jag skiter i allt tjat om att jag ska joina Facebook. Så det så!  Däremot så gillar jag Powder Puffar (hundrasen alltså!).


Facebook-bild tagen från http://annamupp.se.nu/
 

                 


Idag lyssnar Pjoltas på: Volbeat - I only wanna be with you (Öppna Spotify. Klicka sedan på länken!)




Kommentarer
Postat av: Fröken Vällingby

Haha. jag gick och trallade på den hela dagen igår! Just den låten fastnade på något magiskt vis efter konserten. ^_^

2009-03-07 @ 16:15:13
Postat av: Em

Puff Pjolte ;)

2009-03-07 @ 16:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0