Fatta Sakta

Telefonbloggen. X2000 typ Botkyrka. På Kalla Fakta på 4 :an så verkar de ha riktig sensationstorka. Igår visade de 'Mona Sahlin trodde att hennes man besiktat bilen med körförbud. Men det hade han inte. Eller?'. Det skulle krävas mycket för att jag skulle bli sosse och inte bryr jag mig värst mycket om Mona och hennes ofta föråldrade "klasspolitik", men denna journalistik som uppvisades i detta program kändes bara onödig. Ordet "sosse" finns såklart inte i min telefons ordlista. Men ord som "rosse, poppe, porre och posse" finns minsann! Vad betyder det?

Kommentarer
Postat av: annelie

Den där j-a "porre" finns i min med.. vem fan är det som gör dom där snabb ords valen?

"Porre".. jisses.

2009-03-02 @ 19:00:04
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0