Sova som en gris?

TelefonBloggat. La Casa de Pjoltas. Hufvudstaden. Idag är Pjoltas trött, så trött. Har haft ont i magen hela natten och sovit dåligt som en gris...ja eller grisar sover ju 90% av sin livstid så..jag har väl sovit dåligt som en...räka då. Dom sover väl aldrig?! Förlåt fästingsvaccinationstanten, jag kommer imorrn istället...det är ju drop-in så skitsamma..och förlåt Pookie. En annan gång!
Nu försöker jag uppdatera "Maggan3" dvs. Pjoltas telefon...det slapp man allt på 80-talet. Då skickade man röksignaler. Sen blir det jobba, jobba, jobba eller som de säger i Dalarna: Jobba, jobba, jobba (för de pratar ju faktiskt också svenska!)
Ha en fin dag



Kommentarer
Postat av: korven i massor

Det roliga var att det saista "jobba jobba jobba" läste jag med dalmådialekt.



Som daniel en lördagkväll, word...

2009-05-14 @ 12:40:15
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: cicci

får hoppas att du fått en fin dag oxå! Väldans fin säng...hehehhe=)



// C

2009-05-14 @ 23:24:47
URL: http://cicci79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0