Legobiten



Pjoltas är sjuk och som vanligt i Pjoltas ålder (31) så ska man vara lite efter the trendy youth. Det verkar som jag fått en släng av svininfluensan, sådär 2 veckor efter den var på tapeten.
Jag sover och drömmer Legodrömmar...det är precis som vanliga drömmar fast de är gjorda av Lego...Tur att det är Lego och inte Play-Do, för jag vet inte riktigt vad Play-Do är?! Surrealistiskt..som Lars Ohlys politik?..ja, kanske det?!
Nej, kul att så många har repat sig efter lördagens melodischlagereurovisionsongcontestfestival. Pjoltas är inte bitter..nej...blogguppehållet berodde andra orsaker..typ: Jag tvättade håret och fryste in tevatten och så..japp.

Jag måste bara avsluta detta inlägg med ett citat från nätets absolut bästa blogg KjellisLove:

  • Häääääääääj.. Hihi. Måndag då me mkt buuuuuuuuuus. Hihi. Vakna å sms:a Vickis, å sen frukost å så å iväg. Sms:a Vickis mkt, men hon kunde inte svara för hade inte Kompis nu, men ja sms:a mkt. :) Sen så slöa.. data å heeja på Nasreen. :D Å sen hejdååå oxå, dom skulle till Furan, å ja va kvar. Hehe.. Kolla bildspelet på VLT om balen. :D Kuuul. Kände igen många. xD Min vääääään Maria, Sandra, Linda, Emelie, m.fl. :D Hiihii. Sen.. buusa med Jennifer, Sofhia å Annika å heeeja å vi hade kuuuuul. :D Haha. Maat sen. :D Hejaaaa på dom igen. Å Cindy å dom å Bea å hennes kompis, å Ida å Jeanette å dom. ;D Å fleeer sööötaaaa. :D Rast sen.. Vinka till dom igen alla. :) Å sen heeja på Malin J. åJeanette å Ida. :D Jeanette kunde fått fotmassage då för hon hade fötterna på bordet. Haha. :D Hemåt å sen ut i regnet å till Spiran hälsa på Vickis. :D Kraaaaam å puss å myyys å prata. :D Kuuul. Saaaknaaaaaaat. (L) Sen kraam å puss å vinka å hem. Sms:a. Trött.. Uut sen. Lidl å handla lite + heja på tjejer. :D Hem. :P Msn med...
(Insup svenmelanders band HÄR eller.....................................HÄR!)






Kommentarer
Postat av: Elina

Ja du kände av den va? :P Jo jag hade velat säga att pappa betalar men det är ju jobbet, feeeett synd!!



Brutal bild, härligt. Så najs att det finns legopistoler!

2009-05-19 @ 15:38:05
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Bika

Aaaaah vet inte om jag törs gå in och läsa den bloggen, det gjorde ont i mina ögon efter en mening. för att inte tala om att det gjorde ont i mitt huvud.

stilig legobild du hittat på där :) eller är det du djälv som byggt på ett sådant fint vis?

2009-05-19 @ 18:47:18
URL: http://bika.blogg.se/
Postat av: cicci

legodrömmar låter lite läskigt=)



Örgryte är en stadsdel & ett fotbollslag - Häcken e bara ett fotbollslag...som e från Hisingen!

Typ som djurgården å aik...aik kan du kanske inte bo i men det kanske man kan på djurgården...=)

2009-05-19 @ 19:40:57
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: linn

hahahaha! kjellisLove är ju guld!! vilket fynd!!

2009-05-20 @ 13:05:40
URL: http://belletristik.blogg.se/dagboken
Postat av: korven

skönt att du är tillnaka iallafall!

2009-05-20 @ 21:18:30
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0