Vrålåk?



Barsebäck - Sveriges långfinger mot Danmark


Pjoltas är hemma från semester nummer två av tre denna sommar. Jag har strosat i Køpenhamn med min halvdanska flickvän iklädd kortbyxa och magväska..
NÄÄÄ, inte hade jag magväska heller! Det är ju bara turist-tyskar och kamphund-bookmakers som har. Ja, och Babben Larsson. Eller?

Jag funderar på att köpa bil. En stor bil som kan plöja genom stora snödrivor vill jag ha, och den ska dra minst två liter milen.
Pjoltas kan inte mycket om bilar. Så...

Vad kör du och vad rekommenderar du för vrålåk?

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAAB

2011-07-27 @ 09:30:39
Postat av: Tofflan

Jag kör Clark Kent och han är en Toyota Yaris. En liten bensinsnål bil. Men det var ju inte en sån du ville ha alls.

2011-07-27 @ 11:15:38
URL: http://tofflan.wordpress.com
Postat av: Mia

Köp inte en kia. Det måste vara världens sämsta bil allt gick sönder på den. Fin bild trots kärnkraftverk

2011-07-27 @ 11:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0