Åskan och Zlatan

 

Shit Pommes frites! Då var det sommar igen... "Jaha, har Pjoltas gått och blivit blödig på äldre dagar? Undrar ni. What's the deal med blomjäveln?".

Jo, jag gör liksom om lite här och skulle prova att lägga upp en fet bild. Man är ju liksom Pelle (före Pelle! HAHA!!) utrustad med fin-Mac och fin-kamera nu för tiden. Blommor är ju ganska gemytliga att fotografera, tillskillnad mot djur, barn och Kungen när han svarar på obekväma frågor, så står blommorna relativt stilla. Men jag lovar. Det är slut på blombilder fråm och med nu. Kanske.. Hm..

 

Nu ska jag avstyra en shoppingtripp till förmån för det fina vädret vi har här i Hufvudstaden. Hörde att det åskar på er där ute i landet. HAHA!! Rätt åt er! Bönder! Närrå.. Åskan kommer nog hit också med tiden. Troligtvis så lär den glida över stan samtidigt som jag sitter på den högsta läktaren på Råsunda för att se Zlatan mosa Finland ikväll.

 


Ska du se fotbollen? På plats kanske?


 

 


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: I know!

2011-06-07 @ 18:34:05
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Maria

Najjs blogg du har! :D

2011-06-09 @ 17:15:36
URL: http://xxtofsxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0