Komplettering av önskelistan

Eftersom det är så pass många som vill köpa födelsedagspresenter till mig och tjatar om att jag skall lämna in önskelistor i butiker...ja, ni vet som de gör innan amerikanska bröllop. Så att gästerna kan köpa exakt det brudparet vill ha. Butikspersonalen kryssar av så inte gästerna köper samma presenter och på så sätt blir alla glada.
Därför har jag nu lämnat in en önskelista i VI-butiken i Fruängen. De såg ganska skeptiska ut, men stämningen lättades upp när Hasse på lagret berättade att han brukade tänka på godiset Plopp när han sitter på toaletten. Ja, en sån historia är ju alltid en "ice breaker".
Här kommer några fler tips på sköna presenter till Pjoltas födelsedag (dessa står inte med på listan som är inlämnad på VI-butiken i Fruängen. Så ni får prata med varann, så ni inte köper samma!)

Cadillac Eldorado 1967               En till kattunge (helst iklädd liten mössa!)
            

Bajskorvsbyxa (tjockast på mitten!)                      ..eller ett par rosa byxor
                                    

..eller kanske ett par byxor i guld?          ..eller ett par röda till sommaren kanske?  
    

..vita med guld är ju också fint! Nä, ett par blå och rosa strumpor. Det vill jag ha!
   

Fast de turkosa jag tipsade om för några dagar sen. De är nog coolast, tror jag.
                              


Kommentarer
Postat av: Anna

kattungen är ju undebar :) Vita med lite guld-byxorna sku jag satsa på, ett lyft för skrevet verkar det som. Men bajskorvsbyxorna?? hahaha finns det sådana i verkligheten?

Skulle passa bra på ålderdomshemmet, med inkontinensskydden dom bär. Dom får plats fint i dom byxorna.

2009-03-05 @ 00:57:12
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: annelie

Hahahaha! Jag saknar ord och torkar tårar. Du har verkligen urskön humor!!

Hahaha!!!

..Nä, jag kommer inte på ngt fyndigt just nu, hahaha!

2009-03-05 @ 06:32:50
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: virpi

Hahahaaa!!Du é rolig du!

Men vad f-n är det för fel på bajsbyxorna?

Jag äger ett par ju.(Använder dom t.o.m)

//Virpi

2009-03-05 @ 22:11:15
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: zusi

hehe; jag kan ju testa att göra likadant här i Kil! Vi har ju faktiskt en hobbybutik...

2009-03-06 @ 06:35:26
URL: http://zusiq.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA!!!!

2009-03-11 @ 00:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0