Ny"Stekt"

Telefonbloggen. Tuben under Årstaviken.
Har varit hos frisören precis. Två saker sa han till mig. Det första förstog jag inte riktigt och orkade inte med nån diskussion  Han sa " Du har för mycket hår på onödiga ställen". Vad menade han med det? Ska man inte ha hår på HELA huvudet? Okej, att man har hår på onödiga ställen på kroppen. Men på huvudet..?
När allt var färdigklippt så dränktes håret i 1 dl vax (eller som fackmännen säger VÄÄX eller PRODUKT..(?)). Då sa frisören "Det blev för mycket vax!".  Gör man inget åt det då undrade jag utan att säga nåt.
Som en nyfödd Stureplans-stekare sitter jag nu under vattnet på tuben hem. Kan tänka mig att om man slår upp ordet "våldtäktsman" i ett lexikon så får man upp en bild på en man som har sammalika frisyr som mig.
Jag ska nog inte gå nära nån med det kvinnliga könet på vägen från tunnelbanan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0