Tant Doktorn och Pjoltas med snorhuvudet


Det är dag nr. 10 med den här jävla förkylningen
och nu sitter jag och väntar på nödslakten att få träffa farbror doktorn.
De få gångerna jag har träffat doktorn så drabbas jag alltid av två känslor;

1. "Nää.. Inte är väl jag så sjuk att jag behöver träffa en doktor! Jag kan nog jobba egentligen.. Skallen är full med snor och synen är nästan borta...men men.."

och;
2. "Nää.. Inte ska väl jag sitta här och ta dyrbar tid från doktorn. Det finns många, många andra riktigt sjuka som behöver doktorn bättre."

Kan man säga tant doktorn, om det är en kvinna?

Hoppas jag slipper karantän eller avlivning och att vi ses igen..

Glöm inte att rösta på mig HÄR!



Kommentarer
Postat av: Daniel

Säkert en manlig doktor som kommer att undersöka anus



Å pilla med gligfinger.



Du kan fakiskt ha prostatainfektion.



Krya

2009-10-26 @ 13:56:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Gun

Så där tänker man inte med rejäl tandvärk. Då skiter man i alla andra och vill bara in till tandläkaren så fort som möjligt.

Vi kanske ses efter nödslakten =)

2009-10-26 @ 15:29:05
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0