Dagen och en orgie av namn

Jaha..då har man låtsas vara duktig och låtsas städat en hel dag dvs:
Spelat gitarr, ätit banan, provat gamla roliga kläder, ljugit med grannarna, lyssnat på musik (tack Pookie för finfina förslag!), hojjat med Dessi (cykeln alltså), skaffat MSN (fattar dock inget nuförtiden), köpt 8 (åtta!) par favvo-kallingar på internet (nu é Pjoltas nästan pank), tvättat kläder, stuvat undan vante och mössa, ljugit med dom i lokala affären, känt mig deprimerad, ätit vegolunch, parallell-läst en bok om kognitiv beteendeterapi och Bob Hanssons "Kärlek -Hur fan gör man?", känt mig förvirrad, kollat på hockey och övervägt att skita i allt och åka och glo på fotboll och dricka brewski med Svenmelander (japp, dvärgrackare..det är sant...men det blev inte så), förhoppnings fixat lite extra deg till Cherry Punch så han kan köpa sin röda kostym som han ska ha på bröllop i Toulouse, hittat 50 färdiga gamla demoskivor med mitt gamla band (Är det nån som vill ha...säg till!), slängt sopor och hivat en massa kläder till Myrorna.
Skojade lite med kidsen i lekparken också!


Det var en bra dag ändå...och beware snart kommer jag att lägga upp Räkodlarens version av I will always love you. Han har säkert trott att jag glömt det...men nej, nej..
Imorgon ska jag jobba med: Ärtan, Waldemar, Ananasen, Keso, Fröken Vällingby, Fimpen, Larsa, Krästiina, Bahador, Struten, Illern, Lotto och John-John (Cusack)...åh! Jag pallar inte denna namnorgie....pust..svett...stön!

Imorrn ska jag köpa två klänningar.
Nepp, inget konstigt med det!
Är det nån som käkat Djungelvrål och makaroner? Fräsch faktisk! Stabilt..


Kommentarer
Postat av: Em

vaddå för klänningar? till vem? ;)

2009-04-28 @ 23:22:34
Postat av: Siri skywalker

Ha, låter som en mycket bra dag.

själv har man nog gått och dragit på sig lite svininfluensa

2009-04-29 @ 08:31:59
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: c

john-john...smickrande...ska försöka vara lite mer kvinnlig ikväll

2009-04-29 @ 09:55:31
Postat av: Sanna

Japp! Kul bild med. heehe!

2009-04-29 @ 12:49:28
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Annelie

Djungelvrål och makaroner.. varför blir jag inte förvånad? Haha

2009-04-29 @ 23:19:14
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: korven

jag gillar inte den kognitiva beteendepsykologin. Den är för optimistisk. Fattar du vad jag menar?? "tänk positivt så ordnar allt sig". Jag e född pessimist.

2009-04-30 @ 15:12:10
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0