Om Bostad Stockholm och "familjen"

Bostad Stockholm har gjort  sin logga lite "trovärdigare".

Idag bor jag i en andrahand som ca. 5 tredjedelar av alla Stockholmare gör. Därför brukar jag surfa in på Bostad Stockholms bostadskö och kika emmellanåt om man har någon bra plats på nån lägenhet. Nu ska jag baktala hela bostadssystemet helt utan fakta eller relevans...så håll i er!
Bostad Stoickholm fungerar lite som en svensk version Cosa Nostra.
Bostad Stockholms klassiska struktur påminner om relationen mellan clientela och patronus i antikens Rom. Patronus, som betyder ungefär ”storfader” eller ”gudfader” och institutionen påminner om en klanhövding och hans hov, bestående inte bara av familjen och släktingarna i vidaste mening, utan även av alla dem som frivilligt anslutit sig till ”familjen” för att tjäna pengar...okej...shit det där saxade jag ut här och det jag vill säga är att det kanske dags att granska denna demokratiska skit-kö som inger lika mycket förtroende som ett ryskt skidskyttelag..


Åttahundra pers före...hm hur många dog av Digerdöden?!
Jajamensan chansen finns allt!
 Hehe.whöö..uff......Nån som säljer Cyanid-piller?

Trendspanar-Tävlingen (som du hittar en bit under detta eller klicka här!) är fortfarande igång.
Jag ska kolla om jag kan byta in första priset mot nåt annat..ett Mangroveträsk eller en fimp eller nåt..?! Vi får se..



Kommentarer
Postat av: Plz

SOM FAAAAN

2009-02-19 @ 19:38:28
Postat av: Ida

Hej !

Jag såg din komentar men förstod inte vad du menade med " Vinn en extra dag, trendspanare sökes ?"

Kram Ida

2009-02-19 @ 21:40:52
URL: http://www.eldamar.se/ida/
Postat av: annelie

Jösses! Antar att du stått ett tag oxå?

Skitsystem..

2009-02-20 @ 17:02:12
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: virpi

Kan du inte skicka lite antrax på posten till alla som står före? :)

//Virpi

2009-02-20 @ 20:32:22
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0