Författande och musik..

Här kommer ett bakgrundsmusiktips (<-- pust!..skönt ord). Klassiskt minsan! Och ni som försöker ringa mig..det går nog inte pga. jävla TRE. Svergies sämsta teleoperatör...
Skaffar nog Telia redan imorrn. Har ni tips på en bra lur så är det bara att klottra ner det nedan.. Jag är öppen för alla tips! Xperia eller Iphone? Idag har jag en SE c902. Det skall vara en Internet-lur helst!

Klicka och Lyssna nu på:
 James Newton Howard - The Gravel Road (från Soundtracket till filmen The Village)





Kommentarer
Postat av: virpi

Grrr.......har försökt med både denna o förra låten du länkade till.

Ingen funkar...vad gör jag för fel?

//Virpi

2009-02-23 @ 09:39:24
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0