Muhammedkarikatyrerna

..shit det är fredagkväll och jag har inget att göra. Ingen vill vara med mig. Folk har jagat mig och kastat sopor på mig, nu bor jag under en bro vid E20 Bredängsavfarten.. Nej, .men nästan..
Jag har varit/är magsjuk och smittar fortfarande om det nu är samma crap som min brors familj drogs med. Han ringde igår och gratta mig en månad för tidigt..det är okej. Hellre för tidigt än för sent. Och ännu mer hellre det än att han skulle få allt om bakarslet och satte in en dödsannons till mig. Så en månads missberäkning. Det är helt okej!
Funderar på att starta en ny friidrottsgren. Längdstav. Ja visst..känn på den. Det går ut på att man samlas på olika arenor runt om i världen och den som kommer dit med längst stav. Ja. Han/hon vinner liksom. Jag vet att min favoritböld och Anna Book imitatörsvän och bloggkollega  svenmelander (allwayswrong.blogg.se) och hans räkodlar-bruscha skulle gå med.
Ja..då har vi nåt att göra i sommar boys! Längdstav it is!

Smaka på ordet en sista gång:
"Längdstav"

                            



Kommentarer
Postat av: annelie

..då e vi två små kräkisar då.

Tyvärr kan jag inte muntra upp dig på samma sätt som du gjorde med mitt fina pris!

Fast vi kan ju säga så här.. försten som blir frisk får adda Hasse Aro på Facebook!

2009-02-21 @ 09:13:24
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: svenmelander

vart har du fått den bilden på brorsan ifrån? du som tagit?

den var bra i alla fall, har inte sett den förut..

mycket nöje och fred på jorden



ditt mjäll i skägget

svenmelander

2009-02-22 @ 10:52:17
URL: http://allwayswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0