Thore och Stolpiller av Guld


Det hände igen.. Jag drömde om Thore Skogman. Den här gången i samma miljö som i Lejonkungen. Inget speciellt hände. Vi gick mest runt och var tecknade. Vi träffade på den där grisen en gång...han va kul. Han hade samma röst som Hasse Aro. Någon som kan tyda drömmar får gärna analysera detta och lämna en kommentar..
- - -
Oj..kollade precis sifforna angående denna blogg. Många är på besök och listplats har man fått och allt. Kul! Tack ännu en gång allas vår Näthatar-Benny.
Planen är, att nästa år ska jag och Internets egna svar på "stolpiller av guld" svenmelander  vinna alla Fäschion-priser på Stora Bloggpriset-galan..
 


Saxade ut detta från bloggtoppen.


Kommentarer
Postat av: Berit

Tack för att du tittade in.

Ang Stora bloggriset:

Ja jag vet, många som trott det. Alltså jag kan känna, oss emellan, att om Pygmeúngen vinner så kan det lika gärna döpas om till Stora Blogg Grisen. Inte sant?

Kram/B

2009-02-04 @ 10:58:10
URL: http://blondinberit.blogspot.com
Postat av: Anonym

det är ju inte en speciellt bra blogg, den handlar ju inte om något.

2009-02-04 @ 13:14:23
Postat av: Annao

Jag tycker det är bra blogg. Den är kul :). Du är kanske kär i tore?

2009-02-04 @ 14:12:45
Postat av: svenm

är det jag som är pygméungen? håller tummarna

2009-02-04 @ 18:12:39
URL: http://allwayswrong.blogg.se/
Postat av: Dif plz

du vet att du är på 1000apor.se? du är kär i tore eller grisen. DJURGÅRDEN

2009-02-04 @ 18:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0