Stockholm vs. Göteborg

Många verkar tro att jag är någonslags lokalpatriot á la Stockholm som hatar Göteborg. Ni har helt fel. Visst är Stockholm Sveriges absolut bästa stad. MEN jag tycker jättemycket om Göteborg. När man har spenderat en liten tid i Göteborg, så uppskattar man Stockholm så mycket mer när man kommer hem.

Fast det är bäst att skärpa sig och tänka på vad man säger.. Jag har kommit över hemliga bilder på Västkustens nya vapen. Det skulle inte förvåna mig ifall Varberg eller Götet tar över rollen som huvudstad om ett par år.



Tack för alla inlägg angående "rockbands"-frågan. Resultatet i frågan
kommer att redovisas när...eh..ja..snart. Nu ska jag dricka kaffe...


Kommentarer
Postat av: peppe o johnsson

SUNDSVALL ÄGER!!!!!!!!!!

2009-02-17 @ 10:51:20
Postat av: Rebecca

Sv: Vsg :)

2009-02-17 @ 12:36:38
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hahaha.. satans göteborgare! Det kallar jag fusk!

2009-02-17 @ 16:47:00
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: jonka

Mullhyttan roules!!!

2009-02-17 @ 18:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0