Tack Stigfinn Kragballe!

 

0fd0e69f08c38b3ccced37cdcbafd8db.png

 

 

Tack för den här gången, Stigfinn Kragballe! Nu är Pjoltas ännu en gång påväg till verklighetens och stadens sus och dus.. Vad nu ett dus är för nåt? Stigfinn verkar ha fullföljt sin uppgift, dock har många läsare hört av sig och känt sig illa till mods och vissa har drabbats av släntrianmässiga kräkattacker pga Stigfinns poesi. Förlåt för det. Men Mr.Kragballe kommer nog ändå tillbaka en dag ska ni se. Jag har ont i ögonen idag. Hur mår era ögon?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt norra öga är inte bra. Det är inte utan man redan längtar efter din sommarvikarie.

2009-07-04 @ 16:08:12
Postat av: Goran van Den Buske

Nu glömde jag presentera mig.

2009-07-04 @ 16:09:46
URL: http://blogg.passagen.se/goranvandenbuske/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0