Mönsterås Fiskjuices

Jag har tryckt 2 kg choklad och tittat på deckare. Så jag orkar inte lägga in nåt inlägg ikväll.
Och eftersom fåglarna lyser och solen kvittrar på Stockholms uteserveringar så har jag bett om hjälp för inte Pjoltasbloggen ska börja jämföras med Faddes hjärna ("tom och innehållslös", tänkte NI...jag sa det inte!).
Min vapendragare och poetvän Stigfinn Kragballe från Mönsterås kommer att lägga upp en och annan dikt på Pjoltasbloggen och bli inte förvånade om han slänger in en illustraion eller två, då Stigfinn inte bara är vänsterytter i Mönsterås Hockeybockeylag Mönsterås Fiskjuices utan även allkonstnär och framförallt poet.


Hej hej! Mitt namn är Stigfinn Kragballe och jag ska "gästblogga" här på Pjoltas sida eller som jag kallar det "Sprida kärlekens säd över allhavens största gäddnät". Det ska bli härligt att få smeka Pjoltas läsare med spatel och få tränga in i era trångaste mynningar. Stigfinn är här och Stigfinn ska älska er som en mor älskar sin morgontoalett. Min första dikt kommer imorgon. Er/


Kommentarer
Postat av: Malin

choklad framför deckare lät ju inte dumt! själv har jag tryckt i mig en hel förpackning prinskorv framför datorn, det kanske var lite underligare? :)rolig kommentar du lämnat på min blogg förresten :)

2009-06-30 @ 23:28:50
URL: http://ithoughtiwouldbeolderbynow.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-07-01 @ 00:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0