WTAI ...utan räkor tack!

Pjoltas var en festivalräv en gång i tiden...men nu har åldern tagit ut sin jävla rätt och övertalat Pjoltas hjärna att sova tält, trampa lera och dricka öl varmare än kiss i I ate my own liver eller nåt annat obskyrt bands namn är förbi. Jag känner mig nästan för gammal för Iron Maiden på Stadion...och det är liksom tjugo minuter från min dörr.
Jag har vänner (japp, några vänner har jag kvar efter det "stora mörkret") som var på WTAI (Where The Action Is) och som ska dit idag. Det hade varit kul att gå dit om jag hade kunnat.
Åldern
verkar ha tagit semester och jag tror att hon ringde inatt från en bungalow i Hua Hin. Jag var trött, men hon (åldern alltså) skrek nåt om att hon skulle nog komma tillbaka och bita mig i röven en dag..
Så man får väl ta hand om den lilla fria tid jag fått.


Dagens låt går ut till alla bakfulla i vårt avlånga land. Den måste lyssnas på med högsta volym!
The Whip (South Central Remix) - Trash
Orginalet är egentligen något bättre och sen att The Whip har en jättesnygg trumslagerska gör ju ingen ledsen..
Orginalet har du HÄR!


   

Kommentarer
Postat av: Amanda

Uh jag blir lite rädd.

Vill inte bli för gammal för festivaler.

Jag får ta vara på mina undomliga år :)

2009-06-13 @ 15:59:54
URL: http://stayreal.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja självklart!

Jag festivalar tills du spyr eller någonting :)

2009-06-13 @ 19:02:20
URL: http://stayreal.blogg.se/
Postat av: korven

ja ssatan vad gamla vi är pjoltas-boy..

2009-06-14 @ 01:07:12
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0