Personangrepp och RÄKtiga grejer!

Dagens citat:

- Frågan är vad som är läskigast, en 17-åring som ser ut som en tolvåring,
eller en 17-åring som ser ut som en 35-åring?

Alexander Bard om Amy Diamond och Molly Sandén
Artikeln kan du läsa HÄR!



Jag pimpade (shit så töntigt ord.. Jag skäms redan att jag skrev det..) RÄKodlarn med ett par nya creepers.
Tyvärr RÄKte inte kameraminnet till, det var inte RÄKodreligt, så RÄKodlarns huvud försvann RÄKordsnabbt på bilden. Det hade jag inte RÄKnat med. Köp större minneskort RÄKomenderade RÄKodlarn RÄKtorsmässigt. Jag gjorde en RÄKonstruktion på RÄKordtid. Utan RÄKvisita. Bilden blev väl ganska RÄKo, men ändå lite av ett RÄKlamationsmaterial. Men, men det är ju ändå RÄKlam för RÄKodlarn, så jag hoppas han RÄKapitulerar.. annars RÄKnar jag med en  RÄKtoskopi  .. oj, vilket RÄKtangeldrama!
Så här glad blev han! Gladare än jag RÄKnat med..RÄKtigt glad!


Kommentarer
Postat av: räkodlarn från hell

du jag snarkar inte det har du drömt!!!!

men det var mysigt att ligga sked!

2009-03-06 @ 21:05:27
Postat av: frun

han ser ju ut så, minneskortet e det inget fel på.

2009-03-06 @ 21:14:37
Postat av: kräftodlaren

när ni låg sked får man ju hoppas på att ni inte pillade på varandras RÄKtum....

2009-03-06 @ 21:41:03
Postat av: Plz

slut på minne vilken skRÄK

2009-03-07 @ 10:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0