Chips-brännarna och köp av orm

Jag tänkte egentligen snickra ihop en "Veckans Lårkaka" till idioterna som bränner ner mataffärer i Södertälje..men jag orkar inte ikväll och förhoppningsvis så har de allra flesta fattat hur jävla skitkorkade och lönlösa dessa handlingar varit.

Ni som läser denna blogg frekvent kanske saknar "Veckans Lårkaka". Det har visat sig att Pjoltas är inte en hater och i min strävan efter att inte vara bitter så rimmar "Veckans Lårkaka"-inslagen i denna blogg ganska illa. Men men.. nån dag så återkommer den. Det lovar jag.
Jag hoppas att få min nya telefon imorgon utav Pjoltas-redaktionen så att jag kan fånga alla roliga ögonblick och förevigt föreviga dessa här på bloggen. Men omvärlden kommer säkert bli grå och tråkig den dagen då jag har möjligheten att fånga den i min lilla lur. Det är inte alls som att äta pizza varje dag och därför var det helt onödigt att jag skrev denna mening..
Nä! Man kanske ska köpa en orm istället..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0