Mitt nya Faxnr: 08-937697639876

Pjoltas har levt med musik hela livet. Skrivit, spelat och nästan missbrukat detta ljudliga fenomen. Och jag anser att jag inte snöar in mig i en genre utan jag kan nog uppskatta de flesta musikstilar. Dock så kommer den svenska och amerikanska punkrocken ha en liten finare plats i Pjoltas hjärta. Och vart jag än är så har jag alltid min iPod med mig.

På senare tid har mitt musikintresse dalat (temporärt) och idag tänkte jag slå ett slag för ljudboken.


KABANK! (<-- ljudet av ett slag!)

 

Jag Håller just nu på att lyssna på Stieg Larssons - Flickan som lekte med elden (JAJA..jag är tre efter!! Fuck you!). Uppläsare är Reine Bryolfsson och nog sagt om han. Klockrent val! Det ballaste är att om man som jag lyssnar via sin Ipod och har boken i formatet m4b. Så kan man speeda upp uppläsningen. Ja, även sänka tempot om man inte nu har alla bananer i klasen.

Så försök inte prata med mig när ni ser Pjoltas med vita pluppar i öronen.

 

Jag nås via Fax från och med nu..

 

Ge mig tips på en bra ljudbok..Ja, eller en vanlig bok som passar Pjoltas..


Kommentarer
Postat av: Linn

skit i deckare, säger jag.. men om det ska vara deckaraktigt så är new york-trilogin av paul auster förstås given.



annars vet jag inte vilka böcker som finns på ljud? finns gamla ryska 1800-tals klassiker? äh, men vill ju ändå låta ögonen guppa över de dansande bokstäverna, eller?

2009-09-09 @ 12:18:33
URL: http://belletristik.blogg.se/dagboken
Postat av: gnagarn

telefonkatalogen

2009-09-09 @ 14:05:25
Postat av: Gun

Jag lovar att inte säga ett ljud om jag ser dig!

2009-09-09 @ 19:56:43
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Kattlådan

Dumskallarnas sammansvärjning av Kennedy O'Toole (jag gillar den verkligen och avsikten är inte att vara ett dugg oförskämd). :)

2009-09-09 @ 22:53:14
URL: http://blogg.passagen.se/skoga
Postat av: Nonsensakuten

Jag som trode du hittat bilden i Mugabes familjealbum...

2009-09-11 @ 20:17:08
URL: http://nonsensakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0