Imorgon sätter jag upp den här skylten:


Idag har jag varit ledig som en gris. Jag har fått en hel del ledighetsgrejer gjorda idag, men också mycket onödigt:

  • Lackat på brevbärarna som inte fattar att jag INTE vill ha nån reklam! Idag damp det ner 1,2 kg jävla direkt reklam..igen! Jag är miljövän och vill inte att någon stackars oskyldig jävla pandabjörn sätter JYSK-reklam i halsen. Därför vill jag inte ha reklam. Och ni som också bor i Stockholm: Satan i skogen vad många ICA-butiker vi har här! Idag fick jag reklam från fem (5) stycken olika Ica-butiker...och tänk..det är ju bara idag. Jag ska aldrig mer handla på Ica. Ha!
  • Småspydde lite och uttalade barnförbjudna ord i min ensamhet framför dumburken över hur sjukt trött jag är på Idol. Och det har ju nyss börjat. Det är i och för sig roligt med kineser som sjunger. Varför? Ja, det bara är det. Rasistiskt?..äh, skit på dig!
  • Träffade vän CherryPunch som hävdade att jag "smög mig på" han. Jag säger som det gamla ordspråket som inte har nåt med det här att göra...men ändå..eh?!..:
"När Anders braskar, då står far i karet"

Nu ska jag vräka i mig en påse bilar och glo på Sveriges svar på Extreme Home Makeover dvs. Lyxfällan.

Hur mycket har du skuldsatt dig? Kom igen! Våga berätta det nu. Varenda svensk är ju skuldsatt. Jag har typ 100 laxar i skuld till CSN..that's it!


Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Ja varför envisas brevbärarna med att pracka på en reklam fastän man inte vill ha den? Jag anar ugglor i mossen.

2009-09-10 @ 22:52:47
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Mia

Det börjar bli fånigt med all reklam. Reklam i brevlådor, på pelare och i tv. Reklam i tidningar och på radio. Reklam tamejfan överallt!

Men den från ÖB gillar jag ju..:D



Tja vad har man i skulder?

Typ 150 lax på csn...ett gammalt lån på huset plus lite smått och gott till...eller smått och gott...åt helvete för jävla mycket helt enkelt för en vårdlön...

2009-09-10 @ 22:58:48
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: EmmaPQ

Jadu, nån gång ska väl även jag vinna (händer sådär ofta). Dock behöver ju inte gammalt och som vanligt vara något dåligt. Det beror ju lite på...



Sen vill jag bara hålla med dig om reklamen. Sjukt mycket skit dom slänger i ens brevlåda.. Men en sak jag stör mig sjukt mycket på är när man ser en brevlåda som är helt proppfull med reklam, så mycket att det inte ens går att stänga den. Fattar inte reklamutdelaren att det inte bor någon där eller? Tror dom att personen i fråga bara tycker det är roligt att man inte ens kan försöka stoppa i ett viktigt brev där, om det nu skulle komma ett sånt? Ja, nu blev jag visst lite upprörd här.. Sorry.

Iaf, vad jag ville fråga var om du väger din reklam eller?



Det är ju asgött att Idol har börjat igen, men jag håller med. Kineser är roliga, egentligen inte bara när dom sjunger, utan allt som oftast...



Och lyxfällan - me like! Vilket program. Det är ett av få program jag nästan kollar slaviskt på. Fråga mig INTE varför...



Det här var antagligen den längsta kommentaren jag lämnat i din blogg. Vinner jag nåt då eller?

2009-09-10 @ 23:39:58
URL: http://emmapq.blogg.se/
Postat av: simone

SV: Haha, vi får väl hoppas det ;)

2009-09-10 @ 23:56:31
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Empan

Jag ska ju alltid va värst så ja drar till me mina 150-200 lax hoho! Fö tycker jag att brevbärare borde dö. PUSS!

2009-09-11 @ 02:47:38
URL: http://emilyfridalinnea.blogspot.com
Postat av: Jonesy

SV: Tack! Jag är rätt nöjd själv :) Både med min blogg och åsikter.

2009-09-11 @ 05:17:42
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Menar du att du satt upp en skylt men ändå får reklam? Isåfall skulle jag lägga ut den i trapphuset och skriva en lapp till brevis :)



Hmm... jag har inte en krona i skuld, är det ett tecken på att man är gammal ? eller, obildad kanske :)

2009-09-11 @ 09:12:53
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: korven

jag är skyldig mamma en lax, undra om det går bra med mört istället? Vilket fall som har hon lyckats glömma bort denna tusenlapp och jag tänker inte påminna henne. Tack och lov är jag för dum och ung och allt det där för studielån, it's for the future. Ha de!

2009-09-11 @ 11:48:53
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Huskatt

Inte en spänn i skulder. Min man där i mot..han kan ha en liten hög:)

Reklam är ett skit.

2009-09-11 @ 14:32:51
Postat av: Linn

också 100000 till csn! känns göttigt

annars, inget i skuld. garr, pirates be in depth to nobody

2009-09-11 @ 16:08:24
URL: http://belletristik.blogg.se/dagboken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0